Informatika 6. évfolyam - Tankönyv /Mozaik/
Részletes leírás
Játékkészítés, képfeldolgozás, „filmgyártás”, bemutatókészítés – csupa izgalmas, gyakorlati ismeret. A könyvben bemutatott alkalmazások és mintapéldák alapján minden diák maradandót alkothat; és ez még nem minden: a robotika világába is bepillanthatunk!
Tartalomjegyzék
Mit találsz ebben a könyvben? |
6 |
A mindennapok informatikája |
6 |
Milyen programokat használunk? |
7 |
Médiaalapok |
11 |
A hangrögzítés története |
11 |
A Hangrögzítő használata |
14 |
A Multivox használata |
17 |
Olvass hangosan a géppel! |
20 |
Programozás |
25 |
A sokoldalú Imagine |
25 |
Győzzön a jobbik! |
30 |
Ütközés kizárva! |
34 |
Kapjuk el! |
40 |
Csapd agyon! |
44 |
Mennyire jó a megfigyelőképességed? |
47 |
Robotok (Olvasmány) |
52 |
Az RCX programozása |
55 |
Mintafeladatok Roverbotra |
58 |
A Lego NXT |
60 |
Mintaprogramok NXT-re |
62 |
Képfeldolgozás |
67 |
A rögzített jelen (Olvasmány) |
67 |
Kirándulás a Vadasparkba |
70 |
Nézzük meg a képeket! |
77 |
Műveletek képekkel |
79 |
Javítsunk még a képen! |
82 |
Vigyük számítógépre! |
89 |
Készítsünk filmet! |
92 |
Csináljunk mozit! |
98 |
Városaink címere |
103 |
Hihetsz a szemednek? |
109 |
Egy téma, két megvalósítás |
113 |
Az új szakszavak jegyzéke |
123 |
Az informatika kiemelkedő alakjai |
128 |
|